ME

19.3.11

Poikaystäviä ja rähinää

Käytiin tänään Moonan kanssa australianpaimenkoirien talviriehassa. Siellä oli 9 aussieta ja yksi ei-aussie meidän lisäksi. Aussiet Robin ja Teddy-vaavi olivat myös riehumassa. Teddy oli ihanan pieni pallero! Sain myös poikaystävän eräästä Topi nimisestä aussiepoitsista. Oli ärsyttävää kun se roikkui koko ajan nenänsä kanssa pepussani kiinni ja jopa yritti hypätä selkääni! Annoin sen kuulla kunniansa ja jäivät vain yrityksiksi. Omistajanikaan tuskin haluaisi pentuja kahdesta sählästä. :P  Topi juoksi perässäni jopa silloin kun olin menossa asioilleni!!! Eihän se käy päinsä! Pojat rähisivät siellä pariin otteeseen keskenään, varmaan kilpailivat meidän hienojen neitien huomiosta. ;) Omistajani selvästikin pelkäsi välillä että joku kävisi minun kimppuuni mutta kyllä minä karkuun olisin päässyt. Moonakaan ei kauheasti jaksanut muista koirista innostua vaan istuskeli suurimman osan ajasta kiltisti omistajansa vieressä. Minua olisi kyllä huvittanut lähteä vähän seikkailemaan mutta aina omistajani huuteli minua ja pitihän sitä käydä maukas lihapulla joka kerta hakemassa. Nyt ollaan kotona ja Moonakin on meillä. Taidan levätä vähän varmuuden vuoksi, ties vaikka päästäisiin vielä illemmalla juoksemaan Moonan kanssa kentälle. :) Huomenna mennäänkin koirakouluun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti